Dag 10, Whistler

9 juni 2018 - Whistler, Canada

Vandaag hebben we even een rustig aan dagje gehad vanwege het slechte weer.

S'ochtends eerst bij de Starbucks ontbeten en daarna door naar de skiliften om de berg op te gaan.

Maar helaas het zicht was te slecht dus ze adviseerde het vanmiddag nog eens te vragen.

Dus de auto in en de 2 meren in dit gebied bezocht.

Het eerste meer was Alta Lake methet aangrenzende Lakeside Park.

Daar hebben we heerlijk in het zonnetje langs het meer en door het park gewandeld.

Daarna naar Green Lake maar daar konden we niet dichtbij komen alleen maar langs de snelweg.

Toen we net in de auto wilde stappen zagen we daar een watervliegtuig aankomen dus hebben we gekeken hoe hij hem veilig landen.

Daarna zijn we weer naar Whistler zelf gegaan om nog eens te kijken bij de skiliften, aangezien de lucht weer begon te betrekken maar snel een ticket gekocht en naar boven gegaan.

Toen we na een kwartier boven aankwamen begon het te sneeuwen en was te temperatuur -3.

Na snel een paar foto's te hebben gemaakt maar naar binnen gevlucht om te gaan lunchen.

Na de lunch hebben we de Peak to Peak Gondola gepakt naar de Blackcomb mountain.

Daar sneeuwde het zo hard dat we meteen weer naar de andere kant zijn gegaan.

Inmiddels was het al zo hard aan het sneeuwen dat we het voor gezien hielden en weer naar het hotel zijn gegaan.

Het is op dit moment 18.34 en het regent hier in het dal nu nog steeds.

Maarja morgen weer vroeg op weg naar Vancouver Island.