Zuid-Afrika Dag1, vlucht Amsterdam-Johannesburg

3 juni 2019 - Johannesburg Tambo, Zuid-Afrika

Vandaag was het dan zover, we gingen vanochtend vroeg om 05.15u opweg richting Schiphol.

Het was rustig dus we waren eigenlijk zo door de douane, dus toen maar op ons gemak ontbeten en rond geneusd.

Precies om 10.55 werd de boarding gestart en om half 11 gingen we opweg naar de startbaan.

De vlucht heeft 10.15u geduurd en onderweg hadden we een mooi uitzicht over de Alpen.

Binnen 2 uur kwamen we aan in Afrika via Tunesie over de Sahara woestijn richting Centraal Afrika.

Daar moesten we omvliegen vanwege hevige onweerwolken.

Tijdens de vlucht nog een tijdje lopen kletsen met de zeer vriendelijke Steward.

En net voordat we de landing in gingen zetten kwam hij met een zak aangelopen en een kaart.

Hier heb ik wat versnaperingen voor tijdens jullie rondreis.

Echt een geweldige vent.

Echt altijd goed verzorgt bij de KLM.

Eenmaal op de grond nog even uitgebreid afscheid genomen van hem en daarna naar het hotel.

Waar we de dag af hebben gesloten in de bar.

1. Ronah:
    3 juni 2019
    Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen in het hotel. En is de vlucht goed verlopen. Wat leuk van die steward. Ik vind het trouwens wel erg knap dat het boarden om 10:55 begon en jullie om half 11 naar de startbaan gingen. Zomaar terug in de tijd🤣 veel plezier in Afrika. Xxx
  2. Angelie prins:
    4 juni 2019
    En nu kan de reis beginnen! Heel veel plezier en geniet van alle bijzondere dingen.