Dag 8, Clearwater

8 juni 2018 - Clearwater, Canada

Sorry voor dit late bericht maar eergisteren hadden we 15 dollar betaald voor Wifi en blijkbaar was dat voor 24 uur dus we hadden geen Wifi meer dus vandaar dat ik nu 2 verslagen online zet.

Dag 8 is weer aangebroken.

Na gisterenavond anderhalf uur bezig te zijn geweest alle muggen dood te slaan, en nog een keer terug naar beneden te zijn gereden (70 Kilometer heen en weer) voor muggen spul konden we eindelijk rustig gaan slapen.

We hebben redelijk geslapen en 6 uur waren we weer wakker dus het bedje maar weer uit.

En weer helemaal naar beneden voor ontbijt aangezien dat we hier nog geen dollar extra aan ze wilde spenderen.

Er stond vandaag een watervallen route op het programma, waarbij we 3 watervallen zouden bezoeken.

De eerste waterval was Helmcken Falls.

Een schitterende waterval van 141 meter hoog en is daardoor de op vier na hoogste waterval in Canada.

Daarna een wandeling gemaakt van anderhalf uur bij de waterval langs de berghelling, waar je een schitterend uitzicht had over de vallei.

Toen zijn we naar de tweede waterval gereden, de Dawson Falls.

Deze waterval was maar 20 meter hoog maar wel 90 meter breed.

Toen naar de laatste waterval de Spahats Falls.

De derde waterval was 60 meter hoog.

Daarna snel weer naar het dorp voor avondeten en nog wat boodschappen voor de dag erop.

Op de weg naar boven nog 2 beren gezien en een Arend.

Daarna zijn we om zeven uur maar naar bed gegaan om zo vroeg mogelijk weer te vertrekken.