Zuid-Afrika, Dag 8

11 juni 2019 - St. Lucia Estuary, Zuid-Afrika

Vanwege internet problemen konden we geen Reisverslag schrijven dus krijgen jullie er vandaag 2!!!!!!

Gisterenavond hebben we de avondsafari gehad in het ISamalango Wetland Park.

Dit park dat ZEKER een aanrader is, het is volgens ons een veel mooier park dan Kruger en we vonden het jammer dat we hier zo weinig tijd hebben.

Er leven vooral Zebra's in het park maar de BIG FIVE is er ook aanwezig.

We begonnen de Safari en waren weer de enige 2 die zo gek waren om s'avonds op pad te gaan.

Plotseling zagen we 3 Gnoe's uit het gras komen.

Toen we dichterbij kwamen kwam de rest van de kudde overeind.

Maar liefst een kudde van 50 Gnoe's stonden ons aan te kijken, het was echt een super gezicht.

Toen we een paar kilometer verder waren ging hij vol in de rem er was een kleine Kameleon te zien.

Echt een leuk avontuur zo in het donker.

De dag erna zijn we met de eigen auto naar Cape Vidal geweest door het Wetlands Park.

Onderweg zagen we de Zwarte neushoorn langs de weg staan.

Wat een mooie beesten blijven het toch.

Daarna was het tijd voor de Hippo and Croc tour.

Met een boot gingen we Lake St. Lucia op al snel kwamen we verschillende Nijlpaarden tegen.

Na een half uur kwamen we een baby krokodil tegen, en even verderop een volwassen exemplaar op 1 meter afstand.